Madelein's Hissar&Dissar







  • Lady Gaga
Stilen, utsendet, rösten och låtarna, hon har allt och hon är bäst



  • Sommar känslor
Man känner att det börjar bli varmare, soligare och humöret är på topp

  • Pengar
Man kanske inte kan köpa lycka, "but i'd rather cry in a merceds than on a buss"





  • Dreadlocks
Vad finns det att säga förutom USCH?

  • Otrohet
De är aldrig något bra. De försör för så många, och inte minst för den man älskar.
Fy f*n för de säger jag bara.

  • White trash



Kommentarer
Postat av: Lina

Assåå. Jag missade Lady Gaga-konserten. Jag är skitledsen :'( Men jag ska någ gå i höst när hon e i Malmö eller oslo :D

2010-05-11 @ 14:31:11
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0