Dear diary..

Jag har sovit jätte dåligt i natt, känner hur trötta jag är och att jag till och med har ont i ögonen.
Allt är så tråkigt just nu, allt bara drar ner än.
Känns som om många av mina vänner mår dåligt just nu och det gör att jag också blir ledsen, jag bryr mig så mycket om dom och vill se dom glada.
De är mycket i skolan, och jag har ingen ork att göra klart alla uppgifter, och jag har ingen lust att jobba i helgen.
Men måste ju ha pengar, för de gör mig otroligt glad när jag får lönen!

Och på tal om annat, jag vill bara att allt ska vara bra mellan oss men de är inte alltid lätt, de känns som om de är för trasigt att laga. Men jag är ändå bredd att gör allt..

Men ett stort plus är de här underbara vädret!


Älskar er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0