My day

Igår blekte jag håret, hade därför inte tid att skriva de, lägger in en bild imorgon, hihi.
Idag har jag inte gjort så mycket, varit i skolan, Jag och mina brudar åt glass idag, riktiga vårkänslor!
Sen har jag varit med Cissi,
och sagt hej då till Anna som ska åka iväg en vecka, saknar dig redan <3

Och nu på kvällen har jag och mamma sett på film, La bamba, den handlar om Ritchie Valens. Jag gillar att filmer om "riktiga sjärnor" som dött aldeles för tidigt, det är så sorligt men också intresant. Han dog i en flyg olycka.
Men det finns så många andra som dött av droger och alkohol. Elvis, Michael Jacksson, Marilyn Monroe mm. Dom förändrade världen, sånna sjärnor som dom.. de kommer inte fler sånna. Dom ville bli berömda men dom blev sedda som kungar.
Dom gjorde det ingen annan kunde och ofrade sitt liv för de..Eller vad tycker ni?



The king of pop



The king of rock

Världens vackraste kvinna?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0