Madelein's Hissar&Dissar



  • VÅR!
Vad mer kan man säga, så himla härligt!

  • Att vara blond
Nu när jag äntligen färgat mitt hår måste jag ju säga att det är underbart.
Blond ska man vara!

  • Rosa läppar
Det är min stora kärlek, rosa läppstift, rosa läppglans allt
för att läpparna ska vara rosa, fina och kvinnliga.







  • Korta naglar
Tjejer ska inte bita på naglarna, ha såriga nagelband och
ha korta ovårdade naglar, so not hot!

  • Rökning!
Egentligen, finns de något äckligare..?

Dags att fimpa!

  • Vara religös
Gud finns inte...


Kommentarer
Postat av: Lina

Okej. Vi glömmer bort att madde just frågade natalie om en cigg i skolan ;)



Men jag håller absolut med dej om att man ska va blond ;) <3

2010-03-30 @ 22:55:00
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0