Lite nere

Det käns som om jag har varit helt borta i några dagar. Allt har varit så långt borta, overkligt som om det aldrig hänt. Nu när någon annan säger nåhot om Dig så blev allt så verkligt igen, så himla nära. Jag vill bara ringa, säga hur mycket jag saknar dig. Fast jag inte ens gör de, det känns bara tomt. Jag brukade sakna dig, men när de försvann saknade jag att sakna dig(?).. Men det är när allt känns förjävligt, när jag känner mig ensam. Det är då man måste vara stark! Och de är jag, så därför ringer jag inte, jag deppar inte ihop och jag viker inte ner mig.

Jag har duschat nu, har använt min nya silver inpacking, håret är väl lite mindre gult nu kanske, hoppas jag!
Nu ska jag sova snart!
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0