can't sleep

Hello bitches!
Förlåt för dålig uppdatering menjag har haft fult upp. Jag har laddat ner alla säsonger av tow and a half men, jag är helt kär i dom pojkarna! Har sett utan text nu, känner redan hur min engelska har blivit bättre, haha!
jag har fått hem mitt löshår också..Så har lagt lite tid på att älska de!
Idag har jag också fixat mina naglar, riktigt fina blev dom!
Sen har jag varit med min Jennie, och Louise, trevligt.



Nytt hår, ny hår färg, nya naglar, nytt läppglans och en ny syn på livet!


I'm sorry for the times I would neglect,
I'm sorry for the times I disrespect.
And if I can't apologize for being wrong,
Then it's just a shame on me..































Kommentarer
Postat av: ANNNNNNNNNNNNA

Fan va snyggt madde ! <3 saknar dig!!!!!!!!!!! massor

2010-03-27 @ 11:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0