It's enough

Jag satt och kollade runt lite på facebook, så ser jag att en utlänsk kille som är dömd för kvinnomisshandel mot en svensktjej och även anklagad för våldtäkt har skrivit "Jävla sverige", och så är det fyra utläningar som har gillat hahs status.
Jag menar, STICK TILLBAKA TILL DITT HEMLAND OM DE INTE PASSAR!
Jag blir galen, han lever endast på bidrag  och är endast en börda för samhället. Jag tycker att det får räcka nu, sveriges indvandrings politik är .. för J*vlig.
Jag är inte rasist, jag känner många bra utläningar, men aldeles för många dåliga. De är de dåliga som lever på bidrag, åker in och ur fängelset, de borde faktiskt bli utvisade, de har inget här att göra!
Och inte nog med de, sen måste alla gifta sig med sin kunsin från sitt hemland så när killen sitter i fängelse så är de inte en mindre på gatorna utan tvärt om! De drar hit sin kusin, gifter sig och skaffar tio barn!
Jag har inget emot just utlängingar, men de som kommer hit och förstör,
jag har tröttnat.





Kommentarer
Postat av: cissi

Han har alltså gjort precis samma sak som.......

2010-07-06 @ 16:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0