I'm back

Jag har inte ens orkat blogga de senaste dagarna, förlåt!
Men har haft lite personliga problem, tusentals tankar snurrar runt i mitt huvud dag som natt, kan inte sova äta eller något.
Jag har försökt intala mig själv att de är en jobbig period men de är de inte.
Jag tänker i alla fall blogga som vanligt nu! Så läs bloggen igen! ;)
För de är något som får mig att må bra, och man måste fylla sitt liv med de posivitva saker som man älskar.
Inget är svårt om man verkligen vill ngåot, de är klart att alla vill vara lyckliga, men vägen dit kan vara lång.
Men att sittaa hemma och deppa och skita i allt och vänta på att någon ska göra en lycklig,
de är ingen idé för att i slutet av dagen allt du har är dig själv!
Ibland måste man LÄRA sig att älska de som är bra för en!

"I just woke up, but I wish that it was a nightmare
'Cause when I have those, it isn't real like this one is
This is my heart, and I won't allow the disrespect
.. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0